چگونگی ایجاد تخفیف برای فروش عمده برای کاربران سفارشی یا گروه خاص

چگونگی ایجاد تخفیف به ازای تعداد بالا برای مشتریان خاص ؟

نقش کاربران در وردپرس یک ویژگی دسته بندی استاندارد وردپرس می باشد که به شما این امکان را می دهد که مشتریان نقش ها و درجه های متفاوتی در سایت شما داشته باشند.

این دمو به شما کمک می کند که تخفیف عمده برای مشتریان خاص خود ایجاد کید.  در ابتدا لازم است که لیستی از محصولات که می خواهید مورد هدف قرار دهید را ایجاد کنید.

قبل از ساخت تخفیف بهتر است دید بهتری نسبت به چیزی که میخواهید بسازید داشته باشید.

اگر مشتری محصولی را بین 5 تا 10 عدد تهیه کند که جز دسته بندی پیراهن باشد 10 درصد تخفیف برای  هر محصول داده شود.

اگر مشتری محصولی را بین 11 تا 20 عدد تهیه کند که جز دسته بندی پیراهن باشد 10 درصد تخفیف برای هر محصول داده شود.

حال برای ساخت تخفیف ایتم اول به شرح زیر عمل می شود:

  1. کلیک بر روی تخفیف ها > تخفیف جدید برای دسترسی به صفحه تخفیف ها
  2. بعد از انجام تنظیمات پایه مانند تاریخ شروع و اتمام و دره تکرار وارد قسمت رابطه قوانین شده
  3. بر روی افزودن گروه قوانین کلیک کرده
  4. اولین گروه قانونی که باید افزوده شود مربوط به این است که “اگر مشتری بیشتر از 5 ایتم خریداره داشته باشد و خرید جز دسته پیراهن باشد” تخفیف اعمال شود. برای این قسمت یک گروه قوانین باید ایجاد شود.
  5. در این بر مرحله شرط بر روی “اگر تعداد ایتم ها سفارش انتخاب شده
  6. اسم اپراتور را بر روی بیشتر از انتخاب کرده
  7. و در قسمت مقدار عدد 5 را وارد می کنیم
  8. سپس بر روی دکمه و کلیک کرده و قانون جدید به گروه می افزایم
  9. در قانون جدید اگر شرط را بر روی اگر محصولات سفارش (محصول خاص تعیین شده)، شامل در قسمت اپراتور انتخاب شده و لیست محصول را بر اساس لیستی که قبلا ساخته ایم انتخاب می کند. نتیجه باید به صورت زیر باشد
  10. سپس بر روی افزودن گروه قوانین کلیک کرده و گروه دوم قوانین را می سازیم. در گروه دوم باید شرط زیر صدق کند “اگر مشتری کمتر از 10 ایتم خریداره داشته باشد و خرید جز دسته پیراهن باشد”. مراحل قابل نیز برای این گروه باید انجام شود. بسیار مهم است که دو گروه به صورت جداگانه بوده باشند.
  11. بر روی افزودن گروه قوانین کلیک کرده تا سومین گروه قانون افزوده شود. سپس نیاز است که مشخص شود قوانین بالا فقط برای نقش کاربری خاصی اعمال شود که در این قسمت شما می توانید انواع نقش های موجود در سایت خود را یا نقش های افزوده شده  توسط افزونه های دیگر را در این قسمت انتخاب کنید.
  12. در قسمت بعد نوع تخفیف را بر روی درصد از قیمت محصول را انتخاب می کنیم.
  13. سپس محاسبه به ازای هر محصول را به بله تغییر می دهید . بدین گونه مطمئین می شویم که افزونه تعداد سفارش را به ازای هر محصول محاسبه می کند.
  14. سپس لیست محصولاتی که میخواهید این قوانین برای آنها اجرا شود را انتخاب می کنید.
  15. تخفیف را ذخیره کنید.
  16. تولید یک تخفیف دیگر مشابه این اما با تعداد ایتم خریداری شده و درصد تخفیف دیگر. در انتها تخفیف اولین فاصله به صورت زیر می باشد.

چگونگی ایجاد تخفیف به ازای تعداد بالا برای گروه خاص ؟

تفاوت اصلب بین نقش مستری و گروه مشتری در وردپرس این است که در وردپرس نقش کاربر به ازای هر نفر است ولی گروه توسط افزونه Groups plugin مدیریت می شود  که می توانند شمامل انواع نقش ها باشد.

برای ساخت تخفیف به ازای تعداد بالا برای گره همه مراحل بالا انجام داده و فقط در مرحله اخر شرط اگر گروه مشتری را بجای اگر نقش مشتری انتخاب کنید.